לפרסם כדי למכור

פרסום הוא דבר שכל בעל עסק רוצה לעשות וחולם לעשות אותו בגדול.
משום שהנוסחה הרווחת היא שבעקבות הפרסום תבוא ההצלחה.

 


האמת היא שפרסום יכול גם להרוס עסק.


בעל עסק אינו בקי בכל רזי עולם הפרסום, ואינו יודע כיצד עובדות המדיות השונות ומהם האינטרסים החבויים של כל גוף בשרשרת הפרסום, והוא גם לא אמור לדעת כי זה לא התפקיד שלו.


בעלי העסקים הקטנים והבינוניים נחלקים ל 3 קבוצות:


1. בעלי עסק חכמים - אלה יקחו עובד מיומן [ולא זול] המכיר את עולם הפרסום בצורה טובה פלוס, ויתנו להם לנהל את כל תחום הפרסום של החברה.


2. בעלי עסק חכמים יותר - אלה ישכרו את שירותם של פרילנסרים חיצוניים המכירים את עולם הפרסום בצורה מעולה פלוס, כאלה שפתחו בעצמם עסק ולכן גם יודעים לחשוב כבעלי עסק כשהם ניגשים ליצור פרסום כלשהו.
    אותם נותני שירותים חיצוניים יעשו הכל, ויעבדו הרבה שעות בתמורה לאותו סכום שנקבע מראש, על מנת שהפרסום יצליח. הם יעשו הכל כדי שהלקוח שלהם יהיה מרוצה ויתמיד בעבודתו איתם.


3. בעל העסק הלא כל כך חכם בהתנהלותו בתחום הפרסום - הוא זה אשר לא ינקוט באף אחת מהפעולות הנ"ל, על מנת לחסוך כסף. ומה שיקרה הם יעשו הכל בעצמם, והיות ואין להם זמן פנוי בדרך כלל, הם נוטים להקשיב ולהתפתות לכל הצעת פרסום שמגיעה לפתחם ונראית כהדבר המבטיח הבא. בשורה התחתונה בעל עסק זה יוציא יותר כסף על פרסום ויקבל תמורה מועטה יותר מהאחרים.


 



 







בניית אתרים Pgn.co.il Copyright © 2009 www.info-media.co.il All rights reserved